vrijdag 15 februari 2008

Jong VLD Staden online

Internet is een zalig gegeven: je kan er bijna onbeperkt je mening kwijt en via websites kun je jezelf gemakkelijk profileren. Internet neemt zelfs in de politiek een belangrijke rol in, kijk maar naar de internetcampagnes van Barack Obama en Ron Paul tijdens de Amerikaanse voorverkiezingen. Daarom kon Jong VLD Staden als bruisende politieke vereniging dan ook niet achterblijven. Ik heb me dan ook samen met de andere bestuursleden rond de tafel gezet,om een website voor onze vereniging te ontwerpen. Het is http://www.jongvldstaden.be/ geworden. Sinds vandaag is hij eindelijk, bijna volledig, online. Je kan er allerlei informatie vinden, zoals nieuwtjes, de historiek van Jong VLD Staden, enkele standpunten, info over de leden en vooral foto's van onze talrijke activiteiten. Deze en volgende week wordt er nog aan gewerkt om alle activiteiten (zo'n 50tal) online te zetten, wordt de ledenpagina nog geupate en wordt een contactpagina gemaakt.Toch kan u nu al wat rondkijken op een, al zeg ik het zelf, verfrissende site. Het is natuurlijk nog altijd maar mijn eerste webcreatie dus de laatste technische snufjes moet je niet verwachten, maar daar werk ik nog aan. Ik wil mij vanaf nu volledig in het Flashwereldje werpen dus je mag nog het een en ander verwachten van mij. Tot dan moet je het stellen met de nieuwe site van jong vld staden en deze blog.

Geen opmerkingen: